24
Paźdź
16

Hasegawa – IAI Kfir C2

Ruszam, a raczej ruszyłem jakiś czas temu z nowym modelem.

Tym razem na tapetę idzie izraelskie Lwiątko, czyli Kfir w wersji C2. Model który zamierzam wykonać będzie miniaturą maszyny nr.874 która uzyskała jedyne zwycięstwo w walce powietrznej dla tego typu samolotu.

iai_kfir_c2_874

Obecnie samolot ten można oglądać na wystawie w muzeum w bazie Hatzerim

Mało było do roboty wcześniej, kokpit jest bardzo uproszczony, także jedziemy z ciekawymi rzeczami. Kadłub sklejony i poszpachlowany, tak samo skrzydła. Słabe wypukłe linie przeszlifowałem, na skrzydłach wyrysowałem markerem linie, po czym przy pomocy igły krawieckiej wyryłem linie, które poprawiłem narzędziem trumpetera. Na koniec zalałem linie klejem Extra Thin Tamiya, który je wygładził.

dscf8835

 

Na kadłubie linie wyrysowałem linie tym razem przy pomocy ołówka automatycznego.

dscf8837dscf8836


0 Responses to “Hasegawa – IAI Kfir C2”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

