20
Mar
16

dassault super mystere b2 – az model

Ostatnimi dniami popracowałem nad podwoziem, oraz wnękami podwozia. Golenie, felgi kół oraz wnęki podwozia pomalowane zostały Humbrolem 27002. Po zabezpieczeniu lakieru sidoluxem nałożyłem washa „Brown Blue  for panzer grey vechicles” firmy AK Interactive. Wash zabezpieczyłem satynowym varnishem Vallejo, następnie wykonałem wycieki z hydraułiki i plamy wykorzystując „Dark Streaking Grime” od AK Interactive. Całość zabezpieczona została satynowym varnishem Vallejo.

Przy okazji prezentacji Grasshoppera, zwrócono mi uwagę że po macoszemu przykładam się do opon, tym razem starałem się nie odpuszczać tego tematu. Najpierw standardowo „Black Gray” Model Mastera, zabezpieczony matem Vallejo. Następnie poszedł suchy pędzel z Tamiyowskiego XF23 na czoło opony a na koniec całą oponę potraktowałem Tamiyowskim pudrem Mud .


0 Responses to “dassault super mystere b2 – az model”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

