16
Mar
16

dassault super mystere b2 – az model

Wykończyłem kabinę, tzn dokleiłem podstawe celownika i dokleiłem celownik wycięty z folii używanej przy bindowaniu wydruków.

DSCF8448

Wziąłem się następnie za podwozie, malując komory, oraz golenie, postanowiłem pomalować odrazu płatowiec. Po pierwsze srebro będzie podkładem, ułatwi mi to delikatne obdrapanie modelu, a także uwydatni wszystkie niedokładności szpachlowania, szlifowania i odtwarzania linii. DSCF8449DSCF8450

Rzadko kiedy zdarza się tak że nie trzeba robić poprawek, tak było i tym razem. Srebro pokazało że w kilku miejscach trzeba użyć szpachli, poprawić linię czy podszlifować. Na szczęście miejsca o które się obawaiałem, tj przejście kadłub skrzydło na krawędzi natarcia, gdzie użyłem masy epoksydowej wygląda całkiem ok.


0 Responses to “dassault super mystere b2 – az model”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

