29
Sty
14

WIP – Tankietki TKS & TK-3 – 1/72 First To Fight

Jakiś czas temu do kiosków oraz saloników prasowych trafiła do sprzedaży cykliczne wydawnictwo „Wrzesień 1939”, zawierające miniatury modele maszyn biorących udział w kampanii wrześniowej 1939 roku. Są to bardzo proste modele w skali 1/72, składające się z maksymalnie kilkunastu części, głównie przeznaczone do stosowania w grach bitewnych. Oczywiście dotychczasowe zestawy polskich maszyn, do maszyn z krzyżami nadal mam jakiś awers, zostały prze zemnie zakupione, jako dobry materiał na rozpoczęcie przygody z pancerką w mikro skali.

Na początek wyciąłem główne elementy obydwu tankietek, spasowanie jest całkiem dobre, i tak wiem, peryskop w TKSie powinien być przesunięty w stronę środka kadłuba, i działko też nie powinno być w osi jarzma, ale jako że moje modele mają się głównie ładnie prezentować na półce ku uciesze moich oczu, zostawiam to tak jak jest😉

TKS&TK3 001

Następnie połączyłem na sucho wannę z górną częścią kadłuba i okazało się że jest dziura której gąsienice nie zasłonią, zaradziłem temu więc w sposób następujący

TKS&TK3 004


0 Responses to “WIP – Tankietki TKS & TK-3 – 1/72 First To Fight”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

