22
Sty
14

WIP – Sud Aviation Vautour IIN All Weather Fighter

Dzisiaj miałem wolny dzień, więc postanowiłem popracować nad francuskim Sępem. Wziąłem się za gondole silnikowe. Z doświadczenia wiem że są to elementy z którymi mogą być problemy, więc ze spokojem przyjąłem to co zobaczyłem.

vautour 029vautour 030

Na otuchę złożyłem na sucho Sępisko i postawiłem obok Huragana. Samotnie wydawał się większy🙂

vautour 031

 

 


0 Responses to “WIP – Sud Aviation Vautour IIN All Weather Fighter”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

