20
Sty
14

WIP – Sud Aviation Vautour IIN All Weather Fighter

Dzisiejszego wieczora, popracowałem pędzlem przy kokpicie.

Po pierwsze, pomalowałem dźwignie blokujące limuzyny…

vautour 024 vautour 025

…Popracowałem też nad fotelami…

vautour 026

…Pomalowałem wannę kokpitu…

vautour 027

…I na koniec złożyłem na sucho aby zobaczyć jak to się komponuje.

vautour 028

Odkryłem też jak używać trybu „supermakro, więc będę starał się Państwa teraz raczyć sporą ilością zbliżeń😉


0 Responses to “WIP – Sud Aviation Vautour IIN All Weather Fighter”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

