29
Gru
13

WIP – MD.450 Ouragan

Ostro się zaparłem aby ukończyć jak najszybciej zakończyć Ouragana, tak aby móc go zaprezentować na styczniowym XXVIII Ogólnopolskim Przeglądzie Modelarstwa Redukcyjnego w Muzeum Techniki, więc staram się każdą wolną chwilę spędzać nad tym zestawem.

W dniu wczorajszym ratowałem kalkomanie z paszczami, które uległy uszkodzeniu podczas maskowania paneli przy działkach. Operacja na szczęście zakończyła się sukcesem i dziś rano mogłem zająć się łoszowaniem. Łosza wykonałem olejną farbą Van Gogh „Paynes Grey”, kładąc gęstą farbę na cały model, po czym po paru minutach wytarłem nadmiar ręcznikiem papierowym. Dzięki temu zabiegowi wyeksponowane zostało gęste nitowanie maszyny.

md450 019md450 023

Teraz praca nad zaciekami okopceniami itp😉


0 Responses to “WIP – MD.450 Ouragan”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

