29
Paźdź
13

Bell AH-1T Sea Cobra – Italeri 1/48

Ok, ogarnąłem kokpit. Trochę czasu zajęło zanim wykoncypowałem sobie jak wykończyć kokpit.
Po oczywistym natryśnięciu sidoluxu, na całośc położyłem Czarny Wash firmy Valleho, na zielone elementy siedzeń oraz apteczkę, zastosowałem wash w kolorze brązowym.

Kolejnym etapem było pokrycie wszystkiego matowym lakierem bezbarwnym. Obciętym pędzlem o twardym włosiu wykonałem obicia na siedzeniach w kolorze Zinc Chromate Yellow. Krawędzie osłony tablicy przyrządów przetałem kolorem ciemno-szarym. Na koniec wykonałem na wannie delikatne obicia srebrnym kolorze

Jeden z cięższych etapów za mną, zamykamy kadłub i teraz powinno wszystko potoczyć się błyskawicznie

Tango_cobra 020 Tango_cobra 017 Tango_cobra 018

 

 


0 Responses to “Bell AH-1T Sea Cobra – Italeri 1/48”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

