12
Paźdź
13

Bell AH-1T Sea Cobra – Italeri 1/48

Od ostatniego wpisu popracowałem trochę nad kokpitem Cobry. Pierwszym etapem po sklejeniu było pokrycie kokpitu Surfacerem 1200

Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48

Dodatkowo do połówek kadłuba dokleiłem część silnikową

Bell AH-1T Sea Cobra - 1/48 Italeri

Ułatwi mi to montaż kokpitu przy sklejaniu połówek kadłuba. Niestety miejsca w których sugeruje Italeri są za nisko przez co pomiędzy tylną ścianą a górną częścią części silnikowej powstaje kilku milimetrowa szpara

Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48 Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48

Następnie pomalowałem kokpit całościowo na czarno, w kadłubie część silnikową pomalowałem kolorem Zinc Chromate

Bell AH-1T Sea Cobra -Italeri 1/48 Bell AH-1T Sea Cobra -Italeri 1/48

Następnie na powierzchnie naniosłem ciemno-szare plamy

Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48

Na koniec całość pokryłem mocno rozcieńczonym czarnym kolorem

Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48

Teraz rozpoczęła się zabawa pędzlem. Aby urozmaicić monotonie czarnego jednolitego wnętrza, chwyty wolantów pomalowałem ciemnym szarym. Przełączniki pomalowałem na srebrno, apteczka na ściance tylnej otrzymała kolor oliwkowy, siedziska zielony, pasy ciemny piaskowy

Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48

Teraz pora na weathering

Bell AH-1T Sea Cobra - Italeri 1/48


0 Responses to “Bell AH-1T Sea Cobra – Italeri 1/48”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

