20
Sty
13

WIP Mig-21MF Fishbed – Mastercraft

Mija około 20 lat od kiedy skleiłem swój pierwszy model.  Pamiętam jak dziś mając około 8 lat sklepiłem P.37 Łoś Mikro72 który dostałem od starszego brata. Od tamtego momentu załapałem modelarskiego bakcyla który się ciągnął za mną tak do czasów liceum, kiedy to porzuciłem to odstawiłem to hobby na kilka lat. Przez tych kilka lat uzbierałem całkiem ciekawą kolekcję maszyn latających zdobiących sufit pokoju w rodzinnym domu. Niestety modele nie przetrwały próby czasu, remontów, eksperymentów z petardami😉 Ostatnimi czasy naszło mnie aby przypomnieć sobie modele z młodości. I tak na pierwszy ogień poszedł Mig-21MF Mastercraftu. Model jak widać w zaawansowanym stanie, pomalowany Srebrem Model Mastera, jako podkład pod preshading. Jak wyjdzie eksperyment zobaczymy🙂

Mig-21MF Fishbed - Mastercraft


0 Responses to “WIP Mig-21MF Fishbed – Mastercraft”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

