23
Mar
12

No to zaczynamy

Po latach spamowania na forach, miesiącach pisania na facebooku, postanowiłem ogarnąć moje modelarskie tworzywo w bardziej cywilizowany oraz bardziej uporządkowany sposób. Tak powstała ta strona-blog (mój pierwszy). Zasadniczo nadal będę wrzucał zdjęcia warsztatowe, oraz gotowe modele. Tutaj dokonało się największa rewolucja. Rozszerzyłem tematykę swoich prac o kilka tematów. Oprócz prac nad wszystkim czego używają Marinesi (galeria pod nazwą The Few The Proud), sił zbrojnych Izraela (Tzva Hahagana LeYisra’el),  postanowiłem wziąć na warsztat Wojsko Polskie, siły zbrojne Wielkiej Brytanii oraz krajów Commonwelthu, oraz wszystko co się tyczy sił specjalnych. Koniec gadania bierzemy się za robotę🙂

 

 


0 Responses to “No to zaczynamy”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

